متن دلخواه خود را اینجا بنویسید

ایمپلنت

سریع و بی درد

ایمپلنت

برای جایگزینی دندانهای از دست رفته راه های مختلفی وجود دارد که یکی از مهمترین و بهترین انتخابهای درمانی،ایمپلنت است؛مثل اینکه یکبار دیگه،دوباره دندان از دست رفته را تقریبا به همان شکل به دست اورده اید.این دندان جدید خوشبختانه،پوسیده نمیشود‌ اما متاسفانه مثل دندان طبیعی میتواند به بیماری لثه و تحلیل استخوان مبتلا شود؛بنابراین به خوبی باید از آن محافظت نمود و جلسات ویزیت مجدد(recall) را به موقع انجام داد.

چه زمانی میتوان درمان ایمپلنت‌را انجام‌داد؟
تقریبا در هر زمانی میتوان از این‌درمان استفاده کرد.
ب) دو تا سه ماه پس از خارج کردن دندان: در این هنگام بافت نرم‌به خوبی ترمیم شده است
ج‌) پس از ۳ تا ۵ ماه: استخوان نیز ترمیم شده است

بهتر است برای انتخاب شیوه و زمان جراحی به پزشک متخصص خود اعتماد کنید.

زمان‌تحویل روکش:
در صورتی که ایمپلنت(فیکسچر) داخل استخوان طبیعی باشد، بسته به پوشش سطحی ایمپلنت، بین یک تا ۴ ماه بعد میتوان مرحله دوم درمان‌را شروع کرد،اما اگر در هنگام جراحی ایمپلنت گرفت و پیوند استخوانی زیادی انجام شده باشد ابتدا باید این مواد استخوانی تبدیل به استخوان شوند،لذا باید ۶ ماه صبر کرد تا بتوان وارد فاز بعدی درمان شد

در برخی موارد امکان قرار دادن روکش موقت و پروتز فوری میباشد و میتوانیم در دو یا سه روز ابتدایی روکش های دندان را تحویل داد

بدون درد

بدون بخیه

تضمین کیفیت

حس عالی

صفحه اینستاگرام دکتر معیر

به روزترین مطالب دندانپزشکی

تلفن

22915106_22915107_09022915106

ساعت کاری مطب دکتر معیر